Apa Khabar semua?  

Posted by: Po'bear

assalamualaikum

apa khabar sumer teman2 class of 2009...
lama x berjumpa kalian semua...
ramai gak bdk2 batch kita yg dah mendirikan rumah tangga....semoga berkekalan dan sentiasa dirahmati Allah..
mohon maap sbb aku x dpt menghadiri majlis korang..semuanya atas keterbatasan waktu..

korang tgh posting apa sekarang ni?
xlarat nk tnya sorang2 kat facebook...so kalo sesiapa yg masih bukak lagi blog nih bley lah bg respons...
aku tgh wat anaesth...last posting will be medical....
korang dah decide nk jadik m.o apa lom..kalo x keberatan komenlah kat blog ni...kita idupkan balik blog ni...mcm dh berkurun je x update blog nih...

apa pon selamat menjalankan tugas my fren........

This entry was posted on 19:49 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 comments

Aku dah end of posting ed... last posting o&g...

weh, aku dah lupa google akaun utk bukak blog nih... huhu... sesape leh add aku balik?

Post a Comment